Fredag igen..

Eftersom jag skriver den här tiden så är de fredag nu.. Vad ska man kunna göra idag? nykter.
Orkar inte gå ut på nå jävla Lilla-hotellet..Som alla andra här i kommunen lär göra..
 Aldrig, hellre sitter jag hemma och skär mig och målar tavlor med blod.
Fast de känns ju inte direkt aktuellt.
Så jag antar att de blir att gräva ned sig här hemma.
Utbudet på saker att göra här i stan är fan NOLL.. Om man nu inte är miljardär.
Alltså.. Man hade ju kunnat bowla.. om vi hade haft bowling, Fast där är de vattenskador så de går ju inte.
Annars finns det ju ingenting alls.. Inget.. Fyfan.
Man kan fika.. på dagen.. Det dödar ju nån timme, men sen då?

Tips?


Man skulle kunna fiska.. om man inte hade damp och totalt 2 sekunders tålamod.
Om jag fiskar så vill jag fan att de ska nappa, annars ger jag fan upp.. De var bättre förr.
Då jag fiskade med morfar, då fick vi alltid massa fiskar!
nu känns de bara meningslöst, de var ju våran sak.

Pattes Gäddservice, Stugan, När jag tappade mitt spö i sjön, men dagen efter hade han fiskat upp det, Pimpla i Kälsjärv och ett drag, ett speciellt drag som påminner mig om han, vi hade likadana och vi drog alltid upp gäddor med dom, mitt gick sönder och han lagade det, jag vet att det finns kvar, jag måste leta upp det för jag ska tatuera in det, om jag inte hittar det så vet jag exakt hur det ser ut, så jag kan rita upp det själv.









Gårdagen var mysig iallafall, såg en massa filmer och retades med Frix <3
Då är alla bekymmer borta, Du är bäst!





Desperat efter en kameratelefon nu, tamejfan, Jag älskar ju att ha bilder som fan som man kan bläddra igenom.
Måste styra upp alla bilder från min gamla trasiga dator, Ska ta hårddisken och bränna alla, var ju minst 6000 bilder.
En Digital systemkamera skulle också vara fint.. som fan.
Desperat efter en tatuering också, Fan att man ska vara så satans låst i huvet.. man tar sig ju fan inte för att göra nånting.
Pallar fan inte.

Jobb skulle man också behöva sägs det, men jag vet fan inte.. Jag är så less... Jag vet inte vad jag vill göra alls..
Jag vet vad jag vill göra i framtiden, men inte nu.. Fan alltså, jag vill jobba med nånting jävla kreativt, hur jävla lätt är det?
Egentligen vill jag bara sitta här hemma och måla.
Får sån jävla ångest av allt nu, det här går ju åt helvete.



Nu vet jag inte vad jag ska göra, borde sova.. men jag vet att det är lönlöst att ens försöka nu.

Kommentarer
Postat av: tess

Du va nästan minst lika pessimistisk som ja.. kanske oxå ska läsa en bok i självkänsla som ja ska... å så får vi ta tag i livet ihop..köpa allt vi vill ha.. fixa jobbet vi önskar å tattoon som aldrig blir av... har du nån tattoo nu då?? Ja har några hrm rätt många... //Tess

2008-09-05 @ 13:43:30
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

14... ja de va några de... har något i den stilen ja med men alla är ju inte stora... skulle vilja göra nå mer över höften stort... Så du tattuerar oxå... där ser man.. Inga bilder på nå du har gjort??? Skulle va kul å se. //Tess

2008-09-05 @ 16:33:50
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: carro

haha, om du klarar av mitt självhat så visst! deal?!:D

2008-09-05 @ 22:05:31
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0