Makeup, Grabbdag och as

Morgonen började bra, vakna tidigt, mysa och käkade frukost, då kom Fridas syster, Ida hem.
Frida stod i duschen och jag och Ida lekte en massa, sen hittade hon smink som hon inte var sen att testa på mig. Resultatet blev häpnadsväckande!
jag såg ut som en annan man. Nu förstår jag verkligen varför tjejer sminkar sig.






Hon kanske missade lite med mascaran, men hon är faktiskt bara tre år.



Sen åkte vi in till stan och där dumpade Frida av mig hemma
,
Jag kämpade mig upp till min jävla ångestgrotta och satt nykeln i dörren, då ringde Steffe så jag vände
och gick ner på stan med han, en kopp te på Waynes är aldrig fel.
Efter det så gick vi upp till han och inväntade Roger.
Efter ett tag ringde han och vi åkte iväg mot Luleå
Jag köpte ny duk att måla på och Roger hittade byxor och skor..
Jag tänkte också köpa skor, hittade ett par som var på superrea, ett par shyssta Rip Curl dojjor
hittade en 43 och den passade bra sen skulle jag bara leta den andra också.. den fanns inte,, det fanns en 43a och en 45a.. Jag funderade på att sparka av mig foten och gipsa bara så jag kunde köpa mina superbilliga skor ävenn fast ena var åt helvete för stor!.. Just my luck!

Sen kom vi hem och jag började rita upp lite på min tavla med blyerts bara medans jag hade en plan och inspiration, tror den kan bli frän, men som vanligt med det jag gör så kan den bli urspårad och väldigt oglad.
Jag kan fan inte göra glad konst..
Fan..

Senare
så kom Roger och Hussni och hämtade upp mig och vi hämtade upp Steffe och Challe också, lodade runt stan nå varv och sen drog vi till töre och köpte korv, bara för att de inte finns öppna affärer efter 11 i den här kukhorfittsatanshelvetes-orten.
De var en urspårad resa med ett As på biltaket som skulle döda oss.. Ett Asiatiskt as!  En liten asiatisk flicka-as
Små asiatiska barn är läskiga.
Nu var det ju så att det inte satt något asiatiskt flick-as på taket, det är iallafall inte bevisat men våra samtal tenderar att spåra ur endel.



Imorrn blir det mat, bastu och öl med grabbhalvorna hemma hos Snakes föräldrar, de brukar bli trevligt.


På återseende.



youre my shining star <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0