Veckor

veckorna rullar förbi.. Och ingenting händer,


Igår var vi iallafall ut i backen med stjärtlappar och madrass, sopsäck blabla
Det var inte optimalt åkföre med en massa decimeter nysnö, Madrassen var fordonet som tog sig fram bäst i snön, Stjärtlappen grävde sig ned i snön och man var tvungen att åka 3 meter åt gången innan man hade skapat ett eget spår att åka i, efter man gjort det några gånger så var man inte sugen att gå upp igen, så då la jag mig ned i snön och tittade på stjärnor, de är fina och alla satt kvar medans jag tittade, kom på migsjälv med att jag klagade att jag inte ens fick se ett stjärnfall.
Kanske är lite krävande att hoppas på något sånt dock.


Sen for vi på Mission kring Lantjärv och andra byar, Där hittade vi skog och en hel jävla massa renar, jag pallnitade och planerade ett anfall på svinen, i min skalle nacksvingade jag 3 stycken men i verkligheten sprang de för sina liv.
Fegisar!



Well.. thats about it.

alltså.. allt som gjorts i veckan.. Allt.. fyfan.


bjuder på nån bild jag ritat.














Du är min ängel Frida <3<3<3


Hon ser less ut och ser på nån jävla gotlänning som fixar hus.
Roomservice heter ju skiten :P
Och själv har hon sagt att hon ska måla om sitt rum nu i ett halvår snart, kanske hon söker inspiration?
Ingen vet?
Söt är hon iallafall :)






Kommentarer
Postat av: Linda

Den där björnen...sån vill jag ha tatuerad.

Har du fler såna där motiv?



Eller någon snygg pusselbit?!

2008-12-12 @ 13:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0