Early as hell.

Morgonstund..
Vaknade före 7 i dag, frivilligt (!)

Frida skulle vara barnvakt åt Ida, så jag tog på mig ansvaret att väcka henne, och jag lyckades ganska bra :)
Så nu är de fullt sjå här, Frida har ju nerver som en pms-drabbad 14 åring.
Fast, jag tror hon fejkar för att verka tuff, de är hon inte, hon är bara söt.
Vi har hunnit med Bio med alla Idas vänner (Nalle Puh, "Barnslig giraff" från ikea, klarabella, mm)
Sen så har vi läst och åkt buss och ätit kakor, och de var innan hon ens kom ur pyjamasen, det var innan 08.00 på morgonen!
Nu är de dags för frukost :)


Sen.. Vad händer sen?


Kommentarer
Postat av: steffe

Hör av dig så hittar vi på något

2008-11-07 @ 13:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0