den som väntar på något gott

Borde ge fan i det..
 

Okej, jag segade med resultaten, men här kommer de inte heller, jag kommer inte ihåg.
Jag vet att jag var inte sämst, men jag var nog näst sämst, Frida var sämre, och de räckte för att jag skulle vara nöjd,
annars hade jag nog blivit mobbad.
Och om Fegon kom 2a vet jag inte, men om han gjorde det så måste jag ändå påpeka att jag råkade ge han en strike,
Blev ivrig och råkade gå före han, sen satt han en och dubblade! fan.
Och Lisa har mest troligt fuskat och tjuvtränat! För hon whoopade ass med alla!







Den rosa "bow princess" tjejtröjan, its hot.


Under de här dagarna efter bowlingen har jag inte gjort nånting alls, så de är som vanligt.
Idag har jag ingen aning vad som händer, inte imorgon heller.


Lekt med kex har jag också.

Sen åt jag några och då spårade det.


Och ritat.






Mat har jag också lagat, bara gurka som saknades så var den fulländad.

Kommentarer
Postat av: El Capitano says; Shit vad bra skit alltså!!! Nu vill jag komma och gadda méj som fan!!!!! NUNUNUNUNU!

2008-11-19 @ 21:52:32
Postat av: El Capitano says; Shit vad bra skit alltså!!! Nu vill jag komma och gadda méj som fan!!!!! NUNUNUNUNU!

2008-11-19 @ 21:54:04
Postat av: Annelie

Hej. Det är ju en sån där gadd jag vill ha.. Men du har int hört av dig? Skriv på min blogg så jag vet om du är sugen på att göra en på mig?..

2008-11-21 @ 14:31:46
URL: http://lojd.blogg.se/
Postat av: Thess

vad duktig du är på att rita patrik! åh fan vad jag saknar dig, oss, alla, ASIEN! peace

2008-11-23 @ 02:37:05
URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0