Vaken?

Morgonstund har mun i guld som Per Ledin säkert hade sagt om han försökte.


Nu har jag vaknat.. Ungefär.
somnade typ 7 i morse trots att jag la mig i sänge långt före det, why?
Har 3000 missade samtal på telefonen från en massa hemliga nummer och diverse.
Inte fan har jag vaknat av dom, och jag hatar hemligt nummer, ring förhelvete med era riktiga nummer!
Vet fan inte hur jag ska ha ork att stiga upp? Måste kämpa upp snart innan jag somnar igen iallafall,, Känner mig iofs
rätt stendöd.. Gah!


Har iallafall inget nytt att rapportera om, har inga drömmar i minnet.
Ska snart vika upp persiennerna och se hur det ser ut utanför min bunker, ser nästan soligt ut  genom springorna:)
Fast de kan ju vara en illusion., Mest troligt, är inte den med så mycket hopp.

Ajaa, dusch och sånt nu, sen lite ärenden.. Tror jag.


image294

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0