Vadå låtsas som det regnar?

Om solen aldrig skiner där du står, om skuggan alltid faller där du går
Vad fan ska man göra då? när ljuset aldrig går att nå?
på stan får man bara slå de som kommer mot en två och två.
Jag hatar dom hoten - sitter fast i djävulens grepp.
När du blivit kapad vid foten som träden av bävrarnas bett.
Tillslut får man nog av alla satans partypoopers som bara är ute för att förstöra för en.
Vill ut på gatan för att alla satans loosers ska få se vem som kan förgöra dem.

Nä, sluta snacka om misär och bråk, plus att de där var en helt värdelös dikt på alla sätt! HÅLL KÄFTEN PATRIK!
Eller HÅLL HANDEN PATRIK!

Okej, testar igen.

Solen skiner, ängar är gröna och knopparna i trädtopparna börja blossa ut....
Så var det positiva slut.


det är ju en jävla lögn att skriva att allt är bra. De är ju fan värdelöst i den här skithålan från helvete.
Hoppas på en bra morgondag så vi är ett riktigt härligt gäng som ska sitta på Relaxen och dricka kalla bägare
snacka skit, dricka mer bägare, Snacka mer skit, ha kul, Bada bastu, sprätta en till bägare! :)
De kommer bli kul att ha en grabbkväll med alla polare!
WOHO!


Idag har jag och Myta vandrat några varv runt stan, sen dog hans rygg så vi for på akuten och han fick en spruta, hämtade kryckor och så satt vi oss ned på sporthallen, Hinken droppade in och vi drog till mig och grunnade.
Sen blev det lite impulsgaddande i 2 timmar.. då var klockan typ 9 och vi hade inte ätit ett skit på hela dagen så vi drog ned till den lokala Pizzeria 2000 och fick i oss lite pizza, spårade ut totalt där inne, började se monster i Pizzan. åt upp skiten som försökte döda mig innan den han anfalla, Jag vann! HAAAAJ FAAAAJV!!!
Sen drog jag och myta mannen in på Lh´s köpte cigg, hyrde lite våldsfilmer och några powerking.
nu är klockan 3. jag är inte speciellt trött. Skitsamma, jag har ingen tid att passa imorrn ändå. bara jag är vaken kl 8 på kvällen när vi ska på relaxen så är jag nöjd, för innan det så lär jag knappast göra ngt av värde. eller fan måste hinna handla bägare! GAH!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0