Segern är inte din!

Ropa inte hej fastän svärmor har gått ned, för solen kan komma med aftontåget som Per Ledin säkert hade sagt om han försökte.

Tjockis hade han också sagt!


Nu börjar mina fingrar vara less på att skriva om en massa onödigt dravel*
Mina ögonlockar är dock inte tunga.. Fasiken.
Men om jag ger det ett försök? Ska vi säga så, så fortsätter vi imorrn? För den här tävlingen gäller ju Heeeela dagen, och jag måste drömma ihop ngt att skriva om.. inte för att jag nånsin kommer ihåg mina drömmar...
Bara ibland, och då är du med i dom för det mesta :)
De kanske är lika bra att man aldrig minns dåliga drömmar iofs :)


Nu är det nån arab(?) på tv som ska laga mat, jag blir automatiskt sugen på pizza.
menar inget illa, men de bara blev så.









dravel, subst.

struntprat, ur fornsvenskans draf, svinföda



Förövrigt så saknar jag den här ölen, ska fara på bolaget och hära om de går att beställa hem på ngt sätt,
vet att de finns i England iallafall såg jag när jag Googlade Beer Lao.
Har druckit mängder av den här ölen under mina underbara veckor i Laos!
UNDERBAR PILSNER!

image291

  


إنسان رائع

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0