Relaxen :D

Idag vaknade jag sent, sen duschade jag och traskade iväg till Sporthallen.
Väl där så mötte jag upp Mytamannen och vi tog och lodade ner i källaren, han målade nån hylla han gjort och vi grunnade som vanligt om allt mellan himmel och helvete. (varför säger man Himmel och jord? himmel och helvete låter mer realistiskt)
Sen satt vi oss ett tag och käkade nå varmkorv, då fick vi idén!

Vi lodade ner i Relaxen, drog på Lasse Winnerbäck och bara chillade, satan så skönt, de ända minus är att man kommer vara trött 2 veckor, man ska inte slappna av så där mycket tror jag, de blir backfire..
Så nu sitter jag hemma med relaxbaksmälla och röda ögon, men jag ångrar det inte, fyfasiken vad skönt.

Senare ska jag ta och röja lite snabbt här, ta fram plasthanskarna och göra illa ännu en karljävel, ska märka fanskapet för livet :D hehe
Efter det så är de antagligen dags för Ali G, och konversationsloggar fulla med HAHAHHAHAHA, Hohohahahahaha!!!, Haaaaaaaaaaaaahaaaaaaa! och Hahahahah! 

de ryktas om fest, Telefonen ringer, vafan.. Inte fan orkar jag ju de, no way in hell.

image298


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0