mer mer mer

Be inte floden hjälpa Dig över krokodilen som Pär Ledin säkert hade sagt om han försökte.

Klockan tickar, timmarna passerar. tröttheten är dock obefintlig.
jag är ju inte den som sover på natten som ni kanske märkt, varför skulle jag det när det bara är skit på tv på morgonen? hahaha

Ser på tv just nu, vet inte vad programmet heter, men de är en massa klantarslen/Olycksfåglar som råkar illa ut, men klarar sig....

Just nu är det en massa olyckor med fallskärmar och jag insåg att jag vill fan hoppa fallskärm!
nu fan va skön känsla det ska vara, bara falla fritt ett tag och sen segla ner :)

Hoppas iallafall på bra väder imorrn, eller gör jag det? Då kommer ju inte min Blogg-rampage hålla.
jag skiter i den om jag får bra väder, För bra väder gör mig glad och jag är hellre glad utomhus än  
att sitta hemma och blogga!
Du ändrade ditt inlägg såg jag ;) Tur för dig! Jag kommer hursomhelst vinna det är bara att du
inser att du inte har en chans att vinna den här tävlingen,  det är inte så lätt
att klå han med mest obrukad till i världen dvs:
jag!

tycker att du kan lägga ner redan nu ;) för även
om du försöker ikväll så hinner jag om
dig när du sover :P hihiiii!


Kommentarer
Postat av: frida

du har inte en chans :) jag sover aldrig

2008-05-27 @ 03:16:24
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0