Lite att göra.

Patrix - Hemkommen

Från  shots och hemkört  i ett fjärran land i asien
Med shorts och t-shirt kommer jag med hem till as - igen
Till en bitande kyla och en snöfläckig äng
Till min slitna lya med en ölfläckig säng.
Kanske kommer solen hit igen men inte än.
Vi ser väl sen om vår gode vän lyssnar när jag skriker " Solfan kom fram och bränn"
Storstan Kalix med sina femtontusen pers, sett alla på 2 dagar, fyfan, jag tar en bärs!
Depressioner i luften, är det staten, terrorister eller bara kalix brister?

Sommaren närmar sig och mörker blir till ljus.
Eller? Ja man ska väl vara positiv för att klara av sitt liv.
Men positivt är inte positivt för skaran som har hiv
Positivt är ett konstigt ord, positiv är ett ord som kan vara negativt
samtidigt som negativt är ett ord de positiva vill höra.
satan vilken röra - Det där blev för krångligt för min lätta lilla hjärna,
Positiv - negativ var vad du vill, men om du är positiv så berätta gärna.

jag är inte den som hänger upp mig på småsaker men
varför ska solen alltid skina när jag inte vill gå ut?
Och regnet alltid falla när ångesten är slut? / Patrixxx
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hade tråkigt, som vanligt...


Kom hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0