HAHA

Att lyckas är att leda genom andra som Pär Ledin säkert hade sagt om han försökte.





Var tvungen att stjäla den här av Fegon :D
varför förbjuds inte tidelag utan ens djupare funderingar?
Jag menar.. VAFAN! De är inte normalt!
Inte nånstans! HELVETE VAD ÄCKLIGT!

Alla har ju sina böjelser, men vad i helvete, nån måtta får de ju vara!
Endel folk förtjänar fan att dö, eller få vård iaf! Inlåsta utan djur.
Det här är karma, Mr Hands 

http://www.encyclopediaofstupid.com/stupid/index.php/Mr._Hands

Film längst ner. (varning för äckel)

Fundera på att sova nu.. om de funkar,   funderar på att lägga mig iaf, mitt dygn är ju ganska fucked up!
Inatt somande jag 6.. eller i morse blir de kanske, och nu är klockan snart tjugo över tre..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0