ger upp för natten (morgonen)

Som man ligger får man bädda som Per Ledin säkert hade sagt om han försökte.

Nu har vi lite vapenvila i vårat krig, börjar bli sovdags!
Så jag önskar alla som läser de här innan jag vaknar en god morgon!
Folk stiger typ upp nu, och jag ska sova :D
Ajaa, vafan, mitt liv mitt val!

har lite idétorka i mitt bloggande just nu ändå, så de är lika bra att ladda upp batterierna.
Ska bara röka en cigarett och sen ska jag dra täcket över fotknölarna och sova,
Försöka iallafall :)


image293

Så ser jag ut när jag sover för er som inte vet, och till er som vet hur jag ser ut när jag sover: hur fan vet niu det? era svin! far hem!
Nä nu jävlar börjar jag bli paranoid och allmänt skruvad i huvet av all "vakenhet"

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0