Vad som helst

Idag har jag vaknat när jag kände att de var dags, stigit upp när jag ville, Klätt på mig vad jag ville, när jag ville.
Sen har jag vandrat ner på Gallerian som den Mall-whore jag är, fikade, snackade skit om människor, grunnade, upptäckte att jag tappat mitt kors som ska sitta i min kedja, blev less, vandrat hem, upptäckt att korset ramlat av i sängen och att de måste betyda att jag kommer att dö och inte är värdig att bära det.
Helvetet nästa.


Sen har jag suttit här ett tag, farit hem till mina föräldrar och hämtat post, SOM FAN, räkningsjävlar så man får ångest i veckor.
funderar på att skita i allt, aldrig mer betala en räkning, inte ett öre.
De kan fara åt helvete.

nu sitter jag här, bitter som vanligt och funderar på vad som ska hända ikväll eftersom de inte verkar bli nå mys, som vanligt.
Blir det inte de så blir de väl att se fotboll som resten av Sverige, Jag gillar inte ens fotboll, satans fjantar..
Om de ramlar i backen så är de skadade 2 månader och opererar sig 36 gånger.
om de blir förkylda så måste de vila upp sig i en månad.

Tacka vet jag slåss-sporter, De gnäller fan inte, de går ut på att göra illa varandra, de blir slagna konstant tills de stupar, Får köttsår i ansiktet, hjärnskador och blåmärken, men nog fan går de upp i match 2 veckor senare, och inte fan gnäller dom.



kolla Mighty Mo's vackra överarmshöger eller Ernest Hoost's äckligt snygga kombinationer.
Om ni inte vet vilka de är eller vad fan jag pratar om så kolla bara på hur folk faller som furor för att veckorna senare stå där igen som riktiga kämpar.



how i wish, how i wish you were here
we´re just two lost souls swimming in a fish-bowl
year after year
running over the same old ground
but have we found the same old fears
wish you were here

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Din bittra jävel =)

2008-06-18 @ 21:14:46
URL: http://reservhjulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0