Kaos?

Helgen.
Igår var det midsommar så då var de självklart öldrickande som gällde för hela slanten.
Satt hemma och lodade ett bra tag och försökte skaffa skjuts till bredviken, Tillslut fixade jag skjuts.
Åkte till Challe sprättade en kall och satt mig och chillade, sen insåg jag att mitt satans hår var långt som fan så jag tog en sax och tog bort en hel del, nu är jag korthårig!
vi grillade, husse spelade gitarr, vi lyssnade, vi sjöng, vi kom på egna låtar och vi blev fulla.
Sen ringde Myta och undrade vi skulle häva oss till Sangis, Hans brorsa hade gift sig och det var bröllopsfest, free boose och öl gör ju inte fyllan lindrigare, vi satt där och hade trevligt ett bra tag innan vi åkte tbx mot stan, blev lite kaos, frös ihjäl så jag traskade hem och drog på mig en tröja, sen ringde folk och sa att de var ferre i Rais, for dit, blev mer kaos, fega äckel, glasflaskor blabla, Sen då ringde Frida, eller så ringde jag henne, vette fan.. hursomhelst hamnade jag där tillslut :) där satt Fegon, Lisa och Frida och var fulla ;D vi lallade väl omkring, Fegon lagade nån slags äckelsoppa med konstiga saker i, han gillade det sägs de, Makaroner, Thaikryddor och svampar i en salig blandning.
Sen for dom, vi la oss och mös :) somnade som fan, vaknade typ 3 i morse :)
Vi mös nån timme i morse också sen skaffade jag snus och powerking på snurran, for tillbaks och mös mer!
Mys är bra
Sen for vi och promenerade på näsbyn, jag babblade om min uppväxt i ghettot ;D hahha
inget vatten och ingen el, de var tufft.
Haha, tillslut var de kväll och jag var hungrig, Steffe ringde och det var grillning hos brorsan på gång!
Så jag skaffade mig en flintastek, de var gott som fan, vi grillade nog med kött för en mindre by.
Hundar överallt också, de drack öl, jag drack 2 öl till maten och inge mer, känner mig stolt.. eller dum?
Sen skulle de dra till Happis, det skulle fan inte jag så jag sket i det och drog hem, här ligger jag och har gjort det ngn timme..

Skulle lagt upp bilder om jag kunde, men de kan jag inte för jag har inga.
tar det en annan dag.

Puss och kram.







F<3

Kommentarer
Postat av: Elli

"Skulle lagt upp bilder om jag kunde, men de kan jag inte för jag har inga." Haha fan att du är störd

2008-06-22 @ 12:29:54
URL: http://reservhjulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0