HUR?

Hur fan kan en glass bli "inne"? HUR I HELVETE?!
Alla dessa fruntimmer som trycker i sig Ben & Jerry's .. How come?
Jag menar vafan.. Glass är inge ny sak som just kommit och just Ben & Jerry's är ju inte direkt nån superglass man blir snyggare eller smartare av, har ni sett för många amerikanska såpor där de trycker glass när de är ledsna? Glass är ju inte ens så speciellt gott.

Jag vill ha svar!

Redan under Romarriket avnjöts glass; svårigheten att få tag på snö eller is i medelhavsområdet innebar dock att desserten var reserverad för privilegierade samhällsgrupper. I Sverige finns glasstillverkning belagt sedan 1700-talet, bland annat genom recept i Cajsa Wargs kokbok från år 1755.

VAFAN!? GLASSJÄVLAR!


Förövrigt så har jag hosta och är lite snorig, kul att de är sommar.. I afrika kanske.. Här är de fan inte sommar iallafall! HAT!











Nu ska jag äta en mjukglass och förövrigt så tycker jag om Frida :)

Kommentarer
Postat av: frida

det finns inget svar. glass är bajs.



förövrigt så vet jag en som tycker om dig också:)

2008-06-10 @ 18:13:45
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0