gårdagen var sådär.

Jag låg hemma, sen ringde Rogga och sa att jag skulle pallra mig till Hussni eftersom vi skulle se fotboll, som jag förövrigt totalt skiter i, men jag for iallafall dit för att umgås med alla, Blev bjuden på 2-3 öl och vi vandrade till hotellet i brist på annat, Där var de ju endel folkjävlar, traskade omkring där åt höger och vänster, tog en öl eller 2 till, bjöd farsan på en öl, slösade bort halva livet känndes de som, hade inte så förfärligt kul, Sen for jag till harry och sov.
Punkt.

En halvkass hotellkväll. Inte för att hotellet var kasst men jag var inte alls sugen bara.

Vaknade, såg på tv. for hem och här ligger jag nu :)
Vill hitta på ngt, vill inte ligga här i min ensamhet och se de kassa söndagsserierna.
Film? promenad? whatever typ?


Från torsdag :)


Jävla klottrare som hade varit i farten :D


<3


Kommentarer
Postat av: EMMA

Du är då ta mig fan alltid bitter, jävla butterkaka!

2008-06-15 @ 21:53:32
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0