Fredag

Började ju dagen tidigt, vaknade halv 7.. for hem och lodade för att jag inte hade vett att sova, sen klockan 2 slet jag med mig Miika och for till furuhed och såg utsläppet, Kommer ihåg hur förjävla skönt de var att vara klar med skolan, nu vette fan om jag inte är sugen på skola igen.
Kanske..
Sen vandrade vi och tittade på kortegen och sånt skit, for på bolaget och införskaffade ett gäng med öl,
for till Pizzeria 2000 och drog i mig en Vesuvio och någon pilsner, efter det så kom Rogga och hämtade mig så vi drog till sportcity och spelade basket där på baksidan, jag vann.. sen kom Svane och briljerade med sina nyfunna basketkunskaper.
Tror han har tjuvtränat tamejfan.
Efter det så åkte jag hem, här låg jag, här ligger jag. Blev ingen utgång, inte ens utanför dörren.
De är kanske lika bra, fick ångest och stannade inne.
Nu är klockan 3 och jag sitter med ett glas O'boy i handen, kanske man ska sova, inget mer verkar hända iaf, har försökt få hit mys-sällskap men hon är borta nånstans på skiva.
Så jag tar väl och ser på tv, eller datorn.. tror jag har nån film jag kan slita igång.. Ska kolla efter, om jag ids.. mest troligt inte, mest troligt sitter jag här om 3 timmar, har läst samma bloggar, samma artiklar på nyhetssidorna och lyssnat på samma låtar.





nu ska jag skjuta mig. Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0