:/





När allting bara skiter sig.
När hela tiden en bit av mig är borta.
När jag saknar nånting jag aldrig haft.
När jag försöker så mycket att jag tappar all kraft
När inget som jag gör vill falla på plats.
När livet bara vänder ryggen till.
När allt jag gör är allt jag vill, men räcker inte riktigt till.
När tiden verkar att stå still och allting verkar ordna sig.
När jag önskar alla val jag gjort kunde göras ogjort.
så fort jag börjar finna lyckan igen så vänder livet ryggen till och
allting som jag kämpat för verkar bara flyga bort i tusen bitar.
Det är då jag önskar jag inte fanns.. det är då jag vill vakna nån annanstans.. / Patrix

Kommentarer
Postat av: Therése

förbaskat schysst bloggdesign patrik!

2008-06-11 @ 17:07:58
URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0