Elda, kasta och märk

Gårdagen var riktigt trevlig faktiskt :P
Jag, Fegon och Ante for till vindskyddet/grillsaken mellan kalix och Vassholmen, slängde på en hög med gamla plankor som spolats upp efter flottningen som upphörde 1977 (Jo, jag var tvungen att kolla upp det) sen skulle vi såklart få fyr på skiten också¨, hade halvsura plankor och ett korvpaket, så jag slet ut korven ur förpackningen och försökte elda den (förlåt Al) Men de funkade lixom inte, så då rotade Ante igenom sin bil och hittade en karta, slet sönder kartan 63 delar och stoppade under veden, WOHO det funkade! Sen så upptäckte vi ju att de var kul att läsa på kartan, så vi satt där med varsin del av sverige, jag hade götaland och en del av skåne, Hittade en massa roliga namn och vi hade många ordvitsar som såklart trillat ur mitt minne nu.
Just fan.. nu kommer jag ihåg.. Vi hade ju lite mer hjälp än kartan när vi var firestarters, Ante hade bensin, bensin är kul.
Bensin brinner, De är kul, Men vi råkade elda på fel ställe liksom, Medans Fegon och Ante försökte dra bort elden med fötterna och bara spred den och började brinna så kom jag fram till att de var smartare att stampa, det var det.. Men de var fan inte lika kul.. Inte i närheten.

Sen kom då Frida, Sara och Lisa, eller Frida kom, de andra satt på vägen 200 meter bort och vågade inte komma sas de, men tillslut kom de också :) Vi hade ju då köpt korv som skulle grillas, Fegon var otålig så han Eldade sin korv istället.
Den var svart på utsidan och vit på insidan (som min korv) höhö
Hursomhelst så tror jag bestämt att det vara Sara som åt mest korv av oss, jag åt min korv rå, de är fan godare än grillat.
Plus att de är manligare, synd att korv inte blöder, då hade jag varit cool.
Vi satt där och jyrade ett bra tag, kastade mackor, jag började med att briljera... sen kvitterade alla. 0-0 Patrik mot världen.

Sen var vi tuffa och gjorde reklam för oss själva på väggarna*

Och ytterligare ett tag efter det så frös vi ihjäl, skakade hemåt, eller Jag och Frida gick till näsbyn för att sova, klockan var typ halv 4 när vi somnade, och upp skulle vi 06.30 för att nån ska ta studenten idag :) Det var inga pigga tider. Men upp tog vi oss trots många återfall till sängens värme.

Idag ser det ut att bli en toppendag iallafall, solen skiner, värmen har kommit redan!
Ska väl försöka piggna till här ett tag, sen måste jag fösöka få tag i nån som kommer till furuhed med mig och hyllar Studenterna, eller jag ska bara hylla en, de andra kan dra åt helvete. Nä nu var jag dum, förlåt. (duckar för karman)

So long suckers!


Solen gick ner även igår.

<3


Vi eldade nästan upp nånting, bensin är kul :) där var de dock nästan släckt.






















*Till Polisen, det var redan där, jag skrev bara så för att verka frän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0