Dedikerat "Mamma-Lena"

Fast de fick jag inte skriva, de var gay sa Frida.

Tar de från början då, Dedikerat Anna-Lena som ville se mina tatueringar.


Där har jag några, bästa jag hade på endel.
tribalfan, 1986 där uppe inne bakom lixom :P



där är ängel/demon saken.



Några jag gjorde på migsjälv första veckan jag skaffat maskin, var tvungen att testa på nån, sen har jag inte riktigt orkat färdigställa :D haha  
Plus en liten smile-gubbe på foten som jag gjorde med nål och bläck.. DOH!



Jk står de där under allt hår, står för Jussi Korkala, Han dog för 2 år sen.. :(
vila i frid vännen.



Suddig ängel och "tretton"



Hjärta.


Hjärta igen.



En exploading clock, målning av Salvador Dali.. de har jag också, den går rätt 2 gånger om dagen!




Så har jag en japansk sak också, en Hanoimask, lite vågor, blommor blabla. Nygjord på bilden därav den kletiga bilden.



"Jag tror"  inte för att jag tror på gud, utan bara för att jag gärna vill tro.. på nånting.
Nånting bättre. GAH!




En bonusbild jag ritat.



En bonustavla som jag målar typ just nu.. går lite åt kommunist-hållet pga brist på annan färg, måste bränna.. Näe eller jaaa eller äh.

 
Förövrigt så kommer de mer tatueringar.... hela tiden.
brukar göra när jag far nånstans typ en i bulgarien, en i florida, en i Thailand, en hög i lägenheten.


Såja, har ingen kamera så de kommer inga bättre bilder fören jag har en, om jag nånsin får en. jofan, klart jag skaffar en.. nångång.

Boyakasha!

Ps. Jag såg dig idag i kiosken

Ps2. Jag såg dig alla dagar i kiosken

Ps3. Jag är en galleriamupp

Ps4. Jag ljög, gillar bara Te från waynes.

Ps5. Kanske jag är en galleriamupp ändå.

Ps6. FAAAAAN

Ps7. Jag tycker din dotter är söt

Ps8. Hon är lik dig.

Ps9. Jag smörar inte alls.. *tomatröd*


Jag.

Kommentarer
Postat av: Fegon

Stöter du på min mamma?

Då vill jag påminna dig om att !!!!!



Hon inte gillar banan eller hundmatsliknande vanlig mat, däremot så gillar hon grönsaksstavar och dipp... den grisen :P

2008-06-27 @ 02:08:53
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: frida

haha nu har jag läst det här inlägget säkert 51 gånger. söto

2008-06-27 @ 19:15:44
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0