dagen igår.

Gårdagen.. de är fan.. den var.. sjuk.

Vi åt buffé på hotellet först och de var fan skitbra! speciellt brödet.
Steffe tycket dock att servitören var bäst, som egentligen var en servitris och han skämdes endel efter sitt uttalande.
Hon blev nog också lite generad tror jag.
Vi var väl 11 pers, när vi ätit klart så var folk halvfulla och vi drack mer.. sen gick vi till jonas som hade utflyttningsfest
och drack ännu mer. De gick segt som fan för mig efter man ätit sig proppmätt som en dåre.
på festen roade vi oss med att peta på tår och skratta, insåg att tår ser ut som räkor, speciellt lilltår.
Så körde vi brottning också, haha
När festen dött ut så styrde vi mot stan, mötte upp Fegon och Sussie, och efter vägen så blev de ju mer brottning, alla låg och rullade på gräsmattor och var allmänt manliga :D
Sen kom polisen och förstörde, vi hade just satt oss ned och matchen var som intensivast så kommer jävlarna och springer.
Så nu vet jag inte vem som vann.
Sen insåg de att de inte var bråk och for vidare.

Efter en stund kommer en människa och går, han var full och dum.. ingen förstod vad han sysslade med, inte ens hans flickvän.
Han åkte ner gång på gång och vägrade tamejfan ge sig, fortfarande visste ingen vad han snackade om, Han mummlade namn på människor som ingen kände, Började bråka igen, åkte ner igen.
Han ångrar sig nog idag, Vi skrattade mer.

Polisen kom igen, men de skickade hem han i en taxi, VAFAN!?
Han skrek mordhot åt människor som han inte ens träffat förr mitt framför snuten och de skickar hem han i taxi!
Själv hamnar man fan i fyllecell om man halkar på vintern, nykter, på en onsdag.. nästan iallafall.

Ajaa, ingen skada skedd, så vi traskade vidare och staffe halkade efter, hörde ett skrik långt borta och där satt han på vägen och var fullast.
Petsson gav han ett träd, som han förmodligen har lyft upp i min lägenhet med lyftkran, nu har jag en björk i duschen..
Måste skaffa en vedklyv för att bli av med det tamejfan.

Jag, fegon och sussie gick till henne och väntade på ante som skulle komma, tog ett tag!
Men han kom iallafall, och pilsner hade han!
sen provade fegon strumpbyxor, det har jag bildbevis på, Fast kabeln till tele är borta så ni får se den en annan gång.
Ante somnade ganska fort och jag och Fegon satt och pratade om allt som går att prata om.
sen sov vi.. på golvet!
Soffan var tom.. men vi sov på golvet.. FAN





Miss u like crazy.




Kommentarer
Postat av: Elli

Haha härligt utbrott :D

2008-07-05 @ 18:39:15
URL: http://reservhjulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0