Rubrikjävel.

Nu har jag blivit tvingad att blogga, jag är tvungen så jag gör det :D

Igår var ju 250 kilo kärlek på hotellet som de flesta vet, så vi satt uppe hos mig och tog oss nån kall och en massa sprit och cola, blev inte speciellt full och de är ju skönt ibland :)
Det var Jag, Stefan, björnis, Tommy, Emma, Jim och Dick, Jim drog dock iväg tidigt och vi satt kvar länge här, Så när vi väl var där nere så var de ju jävligt färdigspelat för dem, Men de skiter jag i, de var en massa folk iallafall :)
Och Fjix var där :) Woho! Gled omkring där och lallade nån timme och sen for jag hem me henne, Vi lallade på och somnade rätt fort ändå känns de som, vaknade upp med alla kläderna och ett täcke..jag svettades ihjäl och slet bort täcket fort som fan, sen somnade vi om och sov länge som fan :) Mys!
Sen var det dynga på tv med nån skitstörade jävel som lagade mat och fab jävla 5 som hon skulle se (enbart för att retas)
morsan ringde och jag gick ner och hämtade lite saker, sen tbx till mys :)

kväll blev det tillslut och vi gick ut på en promenix typ :) vi gnällde oss runt på alla stans bakgator för nån är töntig ;P
Sen for vi hem och hon for vidare, jag kirrade Chips och godis och la mig i soffan, här har jag legat sen dess typ!
Sett alla möjliga skitfilmer och tvprogram!

Hejsvejs!

Eftersom jag inte har några bilder från gårdagen att bjuda på och jag gillar att ha en massa bildjävlar så får ni en från
fredag på Pizzerian, Jag måste ju raka mig.. fast jag ids inte. Tommy var iallafall överlycklig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0