När man inte har ngt annat att skriva så..

fyller man i en lista.




1. Är du singel nu? Kanske det, men jag är fan inte tillgänglig.
2. Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul hit o dit? Jaaaa
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? Har inte varit mer redo
4. Har du en kk? Näpp
5. Har du kört oskyddat nån gång? ja
6. Har du playat någon nångång? Nepp, inte med mening iallafall
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig?
8. Har du någon kille/tjej på g nu ? Hoppas de
9. Haft sex på fyllan? Joho
10. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? Jajjemen
11. Sparat något från ett gammalt förhållande? Hmm, tror de?
12. Somnat gråtande pga kärleken? Ja kanske?
13. Varit på en blind date? Never
14. Varit otrogen? Näver


FAMILJ/BOENDE

1. Bor din mamma och pappa tillsammans? Jajjemen
2. Har du några syskon och isåfall vad? Japp, en Store bror (25) och en kläppsyrra (21)
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? Händer, men inte så ofta, med gubben kan de dock bli lite hårda ord.
4. Hur bor du (villa, lägenhet osv)? Lägenhet
5. Har du eget rum? Har en egen lägenhet.
6. Vilken färg har du på tapeterna? Ljusblå som fan
7. Brukar du måla på väggarna? JAG VILL!
8. Har du en tv i ditt rum? Jaaa, annars skulle jag skära mig
9. Stor eller liten säng? Ganska, den räcker.
10. Är dina syskon jobbiga (om du har några)? Nä, eller syrran är på mig som fan om en gadd :D
11. Har du dator på ditt rum? Jo, i mitt knä!

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Jao
2. Är du ofta med dina vänner? Jodå
3. Va brukar ni hitta på? Inge alls, klaga på livet.
4. Bästa minnet med en nån vän? Hmm, vette fasiken.
5. Säg namnen på nåra riktigt bra vänner? Roger, Björn, Henke, Steffe, Harry blablabla
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Självklart
7. Har du hatat din bästa vän? Näe, kanske nån minut isf?
8. Sa du då upp kontakten med han/hon? Näfan
9. Hur längesen var det och är de så fortfarande? NÄÄÄÄÄ!
10. Har du alltid kul med dina vänner? Näfan


SISTA SOM

1. Du fick en puss av? Fiffo
2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? Fiffo
3. Du delade ett riktigt skratt med? Ingen aning.
4. Du gick på bio med? Phille och Kristin i Thailand.
5. Du höll i handen? Fiffo
6. Du gick på stan med? Björne
7. Delade en pizza med dig? Dela en pizza? jag äter min själv!
8. Du ringde? Husse
9. Skicka ett sms till dig? Fegon
10. Du kramade? Fiffo

ÖVRIGT

1. Har du nånsin smygit ut utan lov? jajjemensan
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? Näe
3. Längtar du till sommarn igen? Jo, men i veckan kom den ju tbx.
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? Hello sexy, och sen gör jag pistolgrejen med handen (lögn)
5. Hur svarar du i telefon? Hallå!, hej, Korvgyppe! Tjena, Challe! blabalbal
6. Vill du ha barn? jafan, men inte idag, veckan, månaden, året
7. Har du gjort något olagligt? Jaa..
8. Vill du så får du gärna berätta vad? Aldrig.
9. Har du några tatueringar/piercingar? typ 13 tatueringar och en hög med hål som säkert växt igen.
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? Nä, men liiite
11. Bäddar du ofta sängen? Varje dag typ.
12. Vad gör dig riktigt glad? Fiffo, vänner, SOL!
13. Går du i kyrkan? begravningar hela jävla tiden.. mörker..
14. Gillar du att sjunga? Undviker helst.
15. Har du egen dator? Mjååå
16. Hur mår du idag? som en korv utan skinn.
17. Vilken klass går du i? Högsta klassen.
18. Har du mycket pengar just nu? Näe
19. De värsta du vet? Orättvisor och Idioter
20. Vad vill du jobba med sen? massmord.
21. Vad ska du göra efter studenten? Jag jobbade några år.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag måste vara dum, för jag hittar inte hur man kommentrar i din blogg så jag fick börja googla å ha mig :P

Ja, de där med pedofilen, han skrev på lunar till min syster och då fick jag reda på hans ålder.. När jag addat han på msn så hade han en bild, och de såg ut som en gubbe som måste ha varit minst 50 med alla sina rynkor :/

2008-08-11 @ 01:48:38
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0