manskullehaftettbättreliv.

Nu är det onsdag igen.. satan så fort tiden går.
Snart står man där igen och inser att sommaren är slut, allt grönt blir grått och trist.
Löven faller till marken, man ser sommaren flyta iväg.
gräset blir gulbrunt, Himmelen blir grå och fåglarna flyttar.
hur fan ska man klara av det igen?
Är nog less på tillvaron nu, sen försvinner nån också :/
Vintern kommer, allt blir ännu jobbigare, Allt blir ännu kallare.
Om man ändå kunde få lite mer sol medans det är "sommar"
En påfyllning med livsglädje hade ju knappast skadat..

idag har solen skinit... typ 1 timme utdelat på 12, typ 3 minuter åt gången..
Vi skyndade oss och körde ner på campingen, då hade 2 av de minuterna gått,
Sen hoppade jag ner i älven och det var iskallt, hoppade upp och då försvann solen igen.
Oväntat? Nä!


Skitbra gammal låtjävel, klicka
K.I.M.M - Tänk alla gånger.


"...Tänk alla gånger som man märker att
Att alla tjänster man gör för andra inte hjälper alls
Tänk alla gånger som vänner sagt
Att du, bara du är den bästa dom haft

Dom vill de bästa med allt och dom vill hjälpa dig fram,
men när du verkligen behöver får du ingen hjälp alls
Nej du får ingen hjälp alls

Tänk alla gånger jag suttit med gråten i min hals
Gått ner i depressioner, då mår man kass
De gånger jag inte har stått för det jag lovat
Vänt kappan efter vinden i hopp om att allt ska ordna sig..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0