Laos-minnen.

Snackade med en människa på msn tidigare, Msn namnet var:  รักทุกๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆคนเล๊ยนะใ
har haft männsikan på msn länge nu och har fått ngt enstaka: Hi och hello från den och nåt försök att starta webcam, men de har aldrig funkat och jag har fan inte fattat vem de var?
Men idag fick den igång Webcamen och de var ju NOY!
En riktigt skön kille från Laos som jag jobbade med, vi kom skitbra överens och hängde hela dagarna även fast han inte pratade Engelska alls typ.
Han kunde säga Food, beer, weed (eftersom de såldes överallt), Justin, Plastic (kallade han mig) och lite sånt typ.. men de gick ju som inte att sitta och snacka med han, men vi använde handsignaler och pekningar så de gick skitbra ändå.
Han skrev några Hi, hello, yes och i love you skrev han.

Han lärde mig dock många ord på Lao :) och alltid när vi möttes hörde man " Sien mao!" betyder typ Crazy drunk på lao.

trevligt att se han igen iallafall, han skrev sitt telenummer och pekade på sin telefon, sen skrev han typ "you" och pekade på den igen så han fick mitt med, vet fan inte va han ska med de till eftersom han inte snackar Engelska?





där är vi iallafall :)





Kommentarer
Postat av: sandy

thank you!;p

2008-07-09 @ 18:27:12
URL: http://sandrrrra.blogg.se/
Postat av: Elli

Käften! Söt vän du har förresten =)

2008-07-10 @ 10:33:18
URL: http://reservhjulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0