Jag vet int säga.

Vad fan.. Tråkar som fan, har kollat igenom alla de där standardsidorna som man har (aftonbladet,Expressen, bloggar, blabla) 102 gånger nu och inge nytt händer.
Vet inte vad fan jag ska göra nu, Ingen hör av sig på tele och Ingen skriver på msn.
Sova kan jag inte, är inte trött nånstans, hade hopp att göra nå ikväll men..

Skitsamma, Tidigare idag tatuerade jag lite mer på Myta iallafall, nu ska vi fundera nån vecka till och sen är vi klar med hans halva arm tror jag :)
Sen är de väl nå nytt projekt, kanske nått gammalt som vi påbörjade under kriget typ men som fått vänta pga andra saker :)

Skulle själv behöva styra upp pengar som fan och ringa och boka nån tid nu, Är svårt sugen på endel saker, Har 2 jag vet att jag ska göra,  En hyllning till morfar på underarmen och en text i en båge mellan nyckelbenen typ.


Ajaa, nu vet jag inte vad jag ska göra.
Ha de bra.. Tjohej.


!Why Haven't you called me?
Did you forget me?
I need to know
when were you intending
to break the silence!
and let me know?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0