Another day.

En dag till har passerat..
Idag har jag lodat en på stan med Björn, vi fastnade på Waynes och jag tog mig en macka och Te som vanligt..
Gott var det.. som vanligt.
Sen gick vi upp till mig och satt, för sitta är jag fan bra på! Lite av en mästare kan man säga!
Steffe lodade förbi, sen även Jim, Dick och Sandra också.
Sen drog de andra och jag och Steffe satt kvar här och kollade på tv och lökade nån timme innan hungern slog oss.
Vi ångade igång steffes bil och handlade lite ingredienser så vi kunde vispa ihop köttfärssås och Spagetti, Bra skit  blev de!
undertiden jag lagade det så kom Svane och Myta förbi och vi käkade som fan, Mumma!
Sen ritade jag upp en gadd på Robert och vi körde på med den nå tag, den blev bra och alla blev nöjda.

Nu har jag och Stefan sett tv ett bra tag och jag blev hungrig igen, så jag värmde den återstående köttfärsen och bredde en hög med mackor, det resulterade i att jag nu sitter proppmätt.
Men nu är det snart dags att byta till en film på datorn istället, verkar blir Step up 2 the streets.. Vi får väl se om de är Bu eller bä.

Imorrn ska jag vakna halvtidigt och rensa lite saker ur morfars garage med morsan och min morbror, Sen får man se vad man gör av resterande dag.

På Fredag är det minnesstund och sånt i kyrkan för morfar :,(
Sen bär det dock av till Seskarö till Åströmarnas stuga ser det ut som, de kan ju vara jävligt satans skönt att slippa den här stan för nå dygn iallafall!

Då ses vi :)




Föresten så är det bara Elli, Dick och Carro som inte är pedofiler verkar det som,
så jag har alltså en hel hög med as som läser... JÄVLA PEDOFILER SLUTA LÄSA MIN BLOGG!

Kommentarer
Postat av: streve

stor ide att ligga och korva i sängen xD

2008-07-17 @ 03:14:47
URL: http://sneakysteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0