Positiv....... näääe nu skämtar jag.

nu sitter jag här igen, slutkörd, trött, sliten bla bla bla och inser hur lite man har som kan kallas liv,
Jag menar.. Man gör aldrig nånting kul känns det som, på veckorna jobbar man och sen
gör man inte mer, ser film typ, tränar, sen finns de inge annat att göra, kanske man
klämmer in en Tatuering också nån dag i veckan när man inte är för trött,
Men vafan, ska de vara så tråkigt att leva? Jag vill ju ha kul, även när jag är nykter.
Helgerna brukar man ju alltid festa på, för det är kul, för det mesta.. De är iallafall socialt!
Provat vara nykter på helgen, då blir de att se nån film.. men jag menar hur jävla kul är det?
de är ju förfan det ända man gör på veckorna!
Varför ska jag då inte festa? Ser ingen anledning att sitta hemma och ha tråkigt
när jag kan gå ut och ha roligt, träffa folk man annars inte träffar, bara släppa alla
bekymmer och koncentrera sig på att ha kul, Visst de blir bråkigt å stökigt då och då, men
överlag så har man ändå trevligt.

Skulle väl kanske skaffa sig en hobby eller nå, men vad fan skulle det vara?
Hatar ju vintern! Sommaren går bra, då kan man iaf vara utomhus! Bara det är ju ett stort +
Slippa den tjocka jackan, slippa huttra och frysa, slippa bli blöt av all snö/slask.
Älskar sommaren! Speciellt sensommar, varmt som fan och mörkt! Love it!
Snart bär det av iallafall, till solen, värmen och allt som hör till! bara nån vecka nu!
Kommer bli underbart! Ska gå på Salvador Dali museum och så tänkte jag iallafall fara å se lite alligatorer
i nåt träsk, Everglades närmare bestämt, tror de blir coolt :)


Skulle förövrigt behöva en ny tatuering själv nu känner jag, vet vad jag vill ha och vars, men inte vad det ska stå riktigt, Har lite funderingar, har ett ord som måste vara med, ett bra ledord som jag suttit och funderat på och kommit fram till att allting hänger på det ordet, det ordet är nyckeln till allting! Jag och Roger har pratat mycket om det ordet, tror vi skulle kunna skriva en bok som rör sig om det!  måste bara komma på en bra fras. Ska ta fram min svarta bok från under min säng och skriva lite..


Ordet är balans.
Utan balans faller man.
Allting har med balans att göra, Glädje/sorg är ett bra exempel,
Om man aldrig varit ledsen så skulle man inte uppskatta allt som är bra.
Det är balansen mellan de två olika polerna som gör att vi lever och känner som vi gör.
Utan dåliga ting så blir plötsligt inte de bra tingen lika värdefulla.

Balans.



Fiffo är förövrigt den enda som får mig varm innombords på jobbet, och det bara genom att skriva ett sms som det tex står   "Gah, mycke jag vakna av klockan"  hahaha, bir lika glad varje dag :) ända stunderna man får le i de där helveteshålet, och om nån lyckas sabba nånting värdefullt :D


Kommentarer
Postat av: Fegon **

Nu måste jag ju fråga, hur mycket tar du för tatueringarna?

2008-01-14 @ 08:13:38
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: P

de beror på vad det är och hur stor den ska vara typ :)

2008-01-15 @ 17:54:56
URL: http://patrixxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0