I brist på annat.

1. Känner vi varandra?
2. Har vi haft sex/strulat?
3. Dricker jag alkohol/röker?
4. Är jag smart?
5. Skulle du stå ut med att bo med mig i två år?
6. Skriv en mening där mitt namn är med
7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
8. Har vi samma humor?
9. Skulle du våga dela säng med mig?
10. Vad är jag bra på?
11. Vilket yrke skulle passa mig?
12. Vad tror du andra tycker om mig?
13. Är jag självisk?
14. Hur luktar jag?
15. Har jag gjort något bra för dig?
16. Vilket/vilka utrryck använder jag ofta?
17. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
18. Är jag snygg?
19. Hur mycket tycker du om mig?
20. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0