Hatar.

Hatar feta människor i snabbmatskön som äter upp sin lön
och sen behagar att klaga på sina magar,
Vissa dagar hatar jag folk med talfel,
som säger ajtomat åt automat,
något som också väcker mitt hat är kallprat
med folk som jag inte ens vill lära känna,
Stannar hellre hemma och snackar med min egen spegelbild,
vill inte höra om Wow och eran seger-guild,
Hatar de jag kännt i flera år som inte längre säger Hej,
De som tror att de är bättre än mig av någon anledning,
men vem är det som har jobb och vem är det som springer på förmedling?
Hatar allt skitsnack om både vitt och svart,
hatar alla de som tror på vitmakt,
Hatar Kamprad för att ha är en rik fuck.
Hatar religioner, Vill inte höra om varken
Gud, Muhammed, Allah eller Budda.
Jag kanske inte är som er, ni kan kalla mig udda.
Hatar att vakna tidigt på morgon.
"morgonstund har guld i mun(d?)" Gäller bara de som mött John Blund.
inte oss som inte sover om natten, Vi som ligger med ångestattacker,
hatar de som utbrister "Åh så vacker" varje gång de ser ett spädbarn...Även om babyn är en riktigt ful fan!
men framförallt hatar jag dessa dagar då allt är blött och kallt, då jag hatar allt.
Då känner jag mig lika lurad som horan tog betalt i natura.


Sen gillar jag endel saker också, men inte idag.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Deppiga lilla sak! :D

2008-01-18 @ 18:01:45
URL: http://empooo.blogg.se
Postat av: Fegon **

Rhymemaster Patt

2008-01-19 @ 11:20:00
URL: http://fegon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0