Florida. Part 3.. eller 4

Söndag idag, klockan är 8 över 8 på kvällen här, Varmt är det! Har just käkat en sen middag.

Veckan har bestått av Orlando och Seaworld på Onsdag, såg en massa djur, lite shower och framförallt åkte lite karuseller :D
'De var ganska kul, Späckhuggar-showen var MÄKTIG. De är inga små djur dedär! Ruskigt kul när de blötte ner hela publiken och grejerna de gjorde.
Delfinshowen var väl också sevärt, men de var så GAY med en massa tattare som spelade teater i trikåer. ryssjävlar.

Har också käkat på en Japansk restaurang häromdagen, kocken lagade maten och spexade vid bordet som vi åt på. (Bilder)

Sen har vi solat och badat och bara njutit som fan, Igår var vi dock på en NHL match, de var också mäktigt, ruggigt drag där! Lite högre tempo än i Sverige, Vi skaffade V.i.p biljetter också :) så gratis käk, gratis öl och bra platser var ett faktum. De var ruskigt kul iaf.

Idag har vi varit till Clearwater igen och bara stekt.
Jag, Nicke, Farsan och Per gick iväg till ett Svenskägt hotell där och pratade lite med ägarna (fd Lulebor) som farsan kände.
Idag har solen stekt som fan! Tror jag brände mig ganska mye :D
 jag är ju så cool och sa Fuck solkräm!.....   de var nog dumt.

Ajaa, Idag har iaf Frida namnsdag så jag får ta och gratulera henne :) Puss!


Snart bär det av hemåt igen, På onsdag förmiddag är jag hemma, blir där en vecka, Vet fan inte var jag ska bo dock då min lya är uthyrd till jag kommer hem i maj.
SenThai med Phille och hans syrra..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0