Nattliga skissprojekt



En bild säger mer än 1000 ord och det är lättare att lägga upp en bild än det är att beskriva en bild.
punkt slut.

nu är det Lucia och folk är dumma i huvet och "vakar"
Jag vakar INTE, men jag kan inte sova som vanligt, imorrn ska jag ljuga åt alla och säga att jag vakat.
Frida ligger brevid och småsnarkar lite sött :)  hoppas hon börjar prata för då kan jag reta henne imorrn :)


Aja idag har det inte hänt ett skit, har varit en sväng hos Hussni och sen traskade jag från näsbyn till Stenbäcken i snön och med min jävla tur så kommer de och skottar när jag kommit fram, EFTER att jag pulsat i satans snö en massa kilometer.
Tack gud och fuck you,

Aja imorrn är vi bjudna på wii och medtagen öl till Fridas brorsa och sen antar jag att det blir hotellet.. eller.. Folketshus som i helgen åter är hyrt av Stora Bar och nattklubb.


Nuf said.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0