Thursday

Vaknade hyffsat tidigt efter en natt fylld av konstiga drömmar som jag absolut inte vill drömma igen.. och drog jag till Lyktan med Fegon och hans lillebror och käkade en skinksallad, Vi blev kvar där i en massa timmar och snackade om allt mellan tak och golv.. Inte för att vi nämnde tak och golv, men de blir ingen högre nivå än så för oss, Himmel och jord är way out of our league.
Sen trallade vi ned till gallerian och där hände ju inge speciellt, de hade ploppat upp en massa nya affärer dock, Med smink och barnkläder.. kändes ju verkligen som något jag saknat.. Not.


Nu kommer den här dagen nog mest bestå av allmän depression.
Fyfan alltså, jag fattar inte.. De funkar ju inte dehär, hur fan ska man komma ut från mörkret?
Ser glimtar av ljus då och då, men de försvinner lika fort.
Bäst att sluta hoppas kanske.




"Cause I just can't take it
Another day without you with me 
Is like a blade that cuts right through me
I can wait, I can wait forever
When you call my heart stops beating
When you're gone it won't stop bleeding
I can wait, I can wait forever... "



Kommentarer
Postat av: carro

mm, skoja inte! bron nästa! :)

2008-08-28 @ 15:43:59
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

perfekt! då kan det fan inte misslyckas!

2008-08-28 @ 16:16:29
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0