nollåttanollåttanollåtta

Jag och Fegon satt på varsin sida om stan i morse (för oss) och såg lite os invigningar och bara väntade på blodbad.
Men de där jävla terroristerna klarar ju inte ens av att spränga lite,
Har alltså suttit och tittat på dansande jävla kineser (inge illa om kineser) helt i onödan.
Besvikelsen är stor.
Så när det inte blev några oväntade explosioner efter nån timme så hävde jag mig ned på stan och drack te på Waynes med Myta och Challe.. Sen tog vi och kollade på mobiler efterdom alle behövde en, men de fanns inga billiga som inte var låsta.. Så vi knatade upp till mig och beställde från internet ist.
Nu ligger jag hemma i soffan och har tråkigt och mest troligt kommer jag inte ha nå mer kul på resten av dagen.



Fyfan, jag saknar Laos som fan ibland, Inatt låg jag och tänkte på allt kul man gjorde där, Alla underbara människor
Cermonin när jag fyllde år med byaåldringar som knöt vita snören runt mina handleder, Var den enda engelsktalande på festen, men ack så man kände värme. Underbart kul.
De snörena skulle man inte ta av sig, man skulle låta de sitta kvar tils de ramlar av av sig själv, det var 8 stycken som knöt vars ett band runt mina handleder, Jag har kvar 4 band ännu, och de knöt den 13 april.
Vilka minnen, hamockar och hängmattor, jakten på Tak-ten (syrsor) på nätterna utanför baren, som vi sen stekte och bjöd på, swings, tubes och brasor, trevliga människor som blev bra vänner, Totalt avslappnad inställning, "Bopenyang" helt enkelt... (inga problem)
Lärde mig endel Lao också, vill lära mig mer så jag letade fram en sida som hade endel ord att lära sig.








Kid Hod



Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hellre finnar för att jag är tjock än för att jag är smutsig, som du :D

2008-08-08 @ 18:44:20
URL: http://reservhjulet.blogg.se/
Postat av: Elli

Hoppas du är riktigt jävla bakfull idag, fetknopp!

2008-08-09 @ 10:47:36
URL: http://reservhjulet.blogg.se/
Postat av: Elli

Jag gick upp tio :D

2008-08-09 @ 14:56:05
URL: http://reservhjulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0