Killing time.

En tung ensam, skitvecka.. än så länge iallafall.
Eftersom min motivation att överhuvudtaget vakna på morgonen är totalt borta händer det inte speciellt mycket.

Jag försöker mitt hårdaste, men ändå händer ingenting.. då lessnar jag, vad fan kan man då göra?
Försöka mer? hur försöker man mer?
Säger alltid vad jag tycker och vill, mer kan jag inte göra.

Endel är besvikna för att de försökt, frågat, gjort allt de kan men ändå misslyckats.
Andra varken försöker, frågar eller gör vad de kan.



Idag har jag vaknat kring 6 tiden på morgonen, sen har jag legat ett par timmar i sängen.. klev upp och köpte mig en påse frallor kring 10 och sen har jag varit på sporthallen ett tag, fyfan så tråkig dag.
Ska dricka öl ikväll och hoppas det blir bättre slut på den iallafall.
Det var det ända alternativet jag hade ikväll.. eller det stod mellan det och att sitta hemma och vara deprimerad.
och det hade varit nån hit - som ett engelskt slag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0