Jag har inget att göra.

Nämn något som gjorde dig glad igår: - Hopp om att det skulle hända ngt idag..... mendet gjorde de inte.
Vad gjorde du kl 8 i morse? -  Sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? - Satt i här.
Det sista du sa högt? - "Jag vet inte vad den heter"
Vad har du druckit idag? - vatten och Te
Vad var det senaste du åt? - Korv och makaroner
Vad var det senaste du köpte? - Cigg.
Vad är det för färg på din ytterdörr? - Vit
Vad är det för väder hos dig just nu? - Skitmörkt
Godaste glass-smaken? - Lakrits
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nästan
Sover du tungt? - När jag är full.
Drömmer du mycket? - ja, speciellt på dagarna.
Mardrömmar? - Händer.
Vilket ämne är roligast i skolan? - Går fan ingen skoljävel.
Trivs du med ditt jobb? - Jo, skitkul.
Favoritklädsel? -  Vet inte.
Favoritlåt just nu? - blandat från dag till dag.
Vad ser du om du tittar åt höger? - Tv'n blandannat
Vad gör dig glad just nu? - Inge alls verkar det som.
Vad ska du göra härnäst? - Inge alls verkar det som.
Höger- eller vänsterhänt: - Höger.

Humör just nu: - less på livet

Favoritgodis: - Lysmelk kanske.. eller nå annat.

Kläder just nu: - Southpolebyxor,  Kraftwerk t-shirt och vita sockar.

Musik just nu: - Stonesilk - Hold me up

Sommarplaner: - Den som ändå kunde se så långt.

Hur många kuddar sover du med: - 2

Spelar du nåt instrument: - Nej

Morgon- eller nattmänniska: - Nattmänniska som fan.

Vilka är viktigast för dig: - Inget alls.

Bio eller promenad: - Bra fråga.. beror på sällskap

Är du kittlig: - Jo

Snarkar du: - Fråga inte mig.

Stjärntecken: - Vädurjävel

Äckligaste insekten: - En massa as finns de ju.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? - Vette fan.

Vad vill du jobba som? - Jag vet ingenting.

Stökigt eller välstädat? - Stök.

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? - JOO

Gillar du att sjunga? - Nä

Anser du att du är stark? - inte alls

Vad gör du om du får hicka? - Vad fan är de för fråga?

Vad längtar du mest efter just nu? - Hopp




Den här listjäveln snodde jag av Carro, bara för att jag kunde.

Kommentarer
Postat av: carro

låt liiite mer dryg! hahah. det är faktiskt bra tidsfördriv tycker jag :p

2008-08-28 @ 01:44:52
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Fegon **

Snarkar du: - Fråga inte mig.



Stjärntecken: - Vädurjävel



Äckligaste insekten: - En massa as finns de ju.



Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? - Vette fan.



Vad vill du jobba som? - Jag vet ingenting.

























HAHAHAHAHHAHAHAHA

2008-08-28 @ 04:20:05
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0