...;IIII;>

Jaha, då var väl chanserna att de händer nånting idag ganska slut, Det hände inge mer, Precis som jag misstänkte
Samma visa varje dag, Fast idag har jag inte ens hoppats, inte medvetet iallafall, men jag är fan ändå besviken.
De är så jävla tråkigt här så man går under.
Finns absolut ingenting att göra om kvällarna/dagarna/Nånsin.
Ett fucking fik skulle ha varit bra, ett hangoutställe som har nattöppet, några datorer, Matmöjligheter, soft atmosfär.
Ett ställe man kan slänga upp fötterna på bordet, beställa en portion snabbmakaroner och korv eller en macka, Kanske öl om man är sugen på en sån.
Ett ställe med nån tv, lite spel kanske, ett allmänt hangoutställe som är soft att sitta på för oss nattugglor utan liv.
Om nån, whoever, Vill komma ut på promenad, göra vad som helst, hör av er.

Det ända jag gjort idag är att äta, Först salladen på Lyktan, som blev ett 3 timmars fik-besök, sen
gick jag upp hit igen och då tog de ett par timmar så var jag hungrig igen..
Då fick det bli en vesuvio, Nu är klockan 17 minuter för mycket för att handla något alls och jag är sugen på något, vet dock inte vad, men någonting.

Förövrigt är jag ganska less på mitt skägg, Så nu är frågan om jag ska kunna ta bort det eller inte.
Jag har fäst mig vid det.. eller de är väl snarare det som har fäst sig vi mig.



Hittade en gammal bild. JÄVLA VINTER.




"I know some people search the world 
To find something like what we have
I know people will try, try to divide something so real "
So till the end of time I’m telling you there is no one

All i want is a sign, uncertanty is killing me, am i alone with this feelings?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0