brist

I brist på liv så har jag skrivit listor som fan.. så.. här kommer en till.



PERSONLIGT
Namn: Patrik Lundbäck
Födelsedag: 13 april
Hemstad: Kalix
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Ja de var en bra fråga.. Blond...ish?
Längd: ca 185cm
Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Vädur
Skostorlek: 43 typ
Är dina föräldrar skilda: Nej
Rädslor: Allt som händer alltid.

FAVORIT
Färg: Svart
Mat: Bra fråga.
Sport: k1
Glass: lakritspuck eller daimstrut
Affär: Ingen aning
Nummer: 13
Tuggummi: ?
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar!!!!!!!!!!!
Radiostation: The Voice
Kroppsdel på motsatta könet: Allt

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Joo
Rymt hemifrån: Ja
Tänkt på självmord: Ja fyfan
Sovit utomhus: Ja, ett antal gånger.
Spytt i skolan: Njet
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: Jaa!
Sett en död människa: Några
Ätit sushi: I helvete!
Retats: Jafyfan

DU
Svär: Fan heller att jag svär förhelvete
Sjunger bra: Som en tondöv skadeskjuten säl med tandställning
Duschar dagligen: Jio, kanske ibland, nä
Vill gå på högskola/universitet: Fan.
Vill gifta dig: Vill gifta mig med råttgift
Kommer överens med dina föräldrar: kanske ibland
Gillar åska: Jo som fan.
Äger en iPod: Nä, varför ska jag ha en sån?
Sover med gosedjur: Närmaste är väl dammråttorna.
För dagbok: Emot (hihi)
Sjunger i duschen: Bajsar älgar på toalett?

THIS OR THAT
Pepsi/cola: Coke
McDonald´s/Burger king: Fuck em
Singeldate/gruppdate: Inte fan vet väl jag.
Choklad/vanilj: Glass?
Jordgubbar/blåbär: Röda stora feta jordgubbar.
Kött/vegetarian:kött fyfan!
Tv/film: Film kanske
Adidas/nike: Adidas.
Kakor/paj: Kakakakakaka


Så nu har jag lyckats spendera ännu 4 minuter av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: carro

hahaha:D

2008-08-29 @ 19:16:57
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0