7:23 Plus

Klockan är morgon, jag sover inte än.
Jag har försökt en sjuhelvetes massa timmar, men det går inte.
Ovanligt.. nej.
Nu ger jag fan i att sova.. Fuck it, man vaknar ändå inte lyckligare.
Solen verkar skina där ute, Hoppas de blir varmt idag, då ska jag sova på en brygga eller nånting.
mest troligt blir jag väl trött om några timmar och sover bort dagen, men de spelar ingen roll,
för det kommer ändå inte hända nånting.. och om de skulle hända nånting så kommer det mest troligt ändå inte vara nånting bra.
Och händer nånting bra så kommer ångesten ändå krypande direkt de bra är över, och för det mesta kommer den hårt.
Som en klockren käftsmäll.. sen ligger man här igen, Ännu mer less.

Det är kul att man inte ens kan se nånting positivt med bra saker nå mer..
hur vänder man det här? hur hittar man bra saker när man har grävt ned sig så djupt att man nästan ser ut på andra sidan?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0