<3

nu har jag just tatuerat patte. en streckgubbe som dansar. tanken var att han skulle stå still, men gubben (svane, än så länge) ville dansa. haha.


äh, orkar inte ens skriva. ska styra musik nu, för patte har patetisk musiksmak. vissa är bra, men det är fan inte många.

berra och fegon (fredrik föfan) ligger i soffan och kör någon lek som jag ska vara med i nu.. tror jag.

sen ligger jag bara här och.. ligger. jag tycker om patte jättejättejättejättemycket.. jag tycker om berra också, och brorsan, men inte på samma sätt. lyckligtvis.

eeeh.. jag kommer ångra det här imorgon..

du är bäst..... på riktigt. tillochmed bättre än mamma (och hon är bra). pussss (hjärta)

Kommentarer
Postat av: Fegon **

Vi körde inte en lek, vi utförde en konst i att förstå varandra. Ingen av oss lyckades. Jävla lek.

2008-08-12 @ 15:10:50
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0