Yooo!

Yeeei fest igår :D Var ganska kul ändå :) Jag. Henke å Totte drack bärs hos henke ;D Sen drog vi iväg på nån barnfest typ så där blev vi inte långvariga ;D hahahaha Då drog vi på nån annan fest å slet me oss nå folk därifrån å styrde skiva hos mig som vanligt ;D Sen lämnade vi ett gäng här å drog på Lilla? eller jag vet fan inte? Har lite jobbigt med minnet :D haha
Menmen...
Ikväll blir det å utgång! Tänkte ta å kolla in bricks litegrann å sen stora :)
Ska försöka hitta fest! Blir förskiva at my place iaf tror jag, i brist på annat.
Fast först ska vi städa upp här lite, går nog fort,, är ändå hyffsat städat här :P





Harry (gadd av mig) Harry&Hinken Totte Dalla, Krille & Harry





Får man ingen respons, då lägger man av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0