Söndag.

Well, kvällen var väl sådär, De var helt ok hos mig och så, lite småglest med folk bara.. Skulle fara på en förfest men jag var inte välkommen tydligen, Vafan?!
sen drog vi på hotellet vid 12 tiden typ, där var de inte lika bra, visst, de var ju mycke folk men andra omständigheter förstörde. Nå satans Psykfall som var störd i huve, Hamnade såklart i bråk pga människan, inte för att jag bryr mig men de är ju ganska onödigt... NÄR FAN SKA DU FATTA?!!?!?!?
Vill inte ha nånting med dig att göra! vill inte se dig, inte prata med dig, ingenting! Du är död för mig.
Sen så såg jag knappt skymten av frida där, å när jag såg henne så var hon busy with others, så jag drog vidare på nån skitefterfest å drack upp all sprit/öl som jag kunde hitta, Blev mer packad än jag redan var, somnade i en tvättstuga :D
Varför i helvete har man en säng i tvättstugan!?!? haha
Dick sprang omkring som en galning å rev halva stället med ett skohorn :D fast först utförde jag å han en räddningsaktion i en Volvo! hahahahha HIGHFIVE!
Sen vaknade jag, åke till mig och nu ligger jag i min soffa och bara lyssnar på sköna låtar, Känner mig
hyffsat o-bakis ändå. SKÖNT! Hungrig är jag dock, men vafan jag har ju pilsnerkorv att koka!

Dina val är dina val, ha inte ångest, du gjorde det du ville..


"Spend some time with me, say that you'll be mine I never thought I'd find someone to be mine Lord knows I was right cuz you just crossed the line, Spend some time with me, say that you'll be mine " - Eminem.




Kommentarer
Postat av: Anonym

HIGHFIVE !

2007-10-28 @ 15:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0