Sick fuck del 2

Snodde en lista av Frida ;D

Namn: Patrik
Vad drack du senast: Mjölk
 Hur många hamstrar har du haft: 0
Kan du gå ner i spagat: nä fan
Vad ska du göra ikväll: Ligga i min soffa å se film indirekt med frida :D
Vad ska du göra imorgon: vakna, sen får jag se vad kroppen vill.
Senaste inköp: ett par feta Ecco byxor och en sjal.
Senaste film: Dude were´s my car
Vad har du i ditt fönster: en väckarklocka.
Tycker du om att cykla: lite :)
Vem sov du hos senast: Kmr inte ihåg, var nog på ett golv hos nån?
Vem sov hos dig senast: Philip
Vad ska du göra nu: skriva klart dehär :P
Vad ska du göra sen: se filmen juh!
Vem träffa du senast: Roger
Vem skulle du vilja träffa nu:  De du ;)
Sjunger du i duschen: joo de händer ;D
Vem ringde dig senast: Husse
Hur länge sov du inatt:5 timmar kanske
Vad gjorde du för 3 timmar sen: Samma som nu, satt i min jävla soffa...
Vad skulle du vilja göra nu: Mysa
Vänner du kan prata med om allt: Roger
Har du badat i år: joho, men inte många ggr.
Tidsfördriv: Rita, skriva & bara vara.
Vad heter du just nu på MSN: Patrix (www.patrixxx.blogg.se :) / :( ?
Hur många syskon har du: 2 stycken, Storebror och Lillasyster.
Kär i någon just nu: Kan bli :)
Känner du någon som heter likadant som dig:  Nix
Morgontrött: ORDENTLIGT!!!
När är du född: 13 april 1986
Var bor du: I min lägenhet i kalix
Hårfärg: Vet fan inte råttfärgat med en brun fläck som Roger satt dit ;D haha
Ögonfärg: Blå
Vad läser du för bok just nu: Min blackbook.
Vill du ha barn: Klart jag vill! Men inte än på några år!!!
Hur stort är ditt rum: 39kvm är lägenheten :(
Brukar du gå osminkad i skolan: Jo varje gång jag är dit.


Har inte gjort ngt sen jag skrev sist, Gått ner till bilen å hämtat matlådan jag tänkte ha på jobbet, åt den till middag ist, Spaghetti å köttfärssås :) Tack Mamma och Pappa :D
Sen har jag bara legat i soffjäveln här! Less på de!
nu är de simpsons på tv iaf.... DOH!


 Hejdåå!

image70
Hahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0