Minnen.

Minnen, Tänk om alla minnen man hade var bra, Inga dåliga minnen.
Tänk om man kunde välja sina minnen, Komma ihåg de man vill. även de dåliga sakerna, för endel dåliga saker är bra att minnas för att påminna en om varför vissa saker är som de är.
Man har så mycket minnen man bara villl få bort, men å andra sidan så är de väl kvar av en anledning?
De bra minnena är väl där för att man har andra dåliga minnen, för om de inte fanns dåliga minnen så skulle de ju inte finnas bra minnen heller? Kanske har fel, men de är min teori.
Ibland vill jag ha tillbaks minnena som jag tappat, de minnen man förträngt.
Ibland är jag bara glad att jag inte minns nånting alls.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0