Meatballs.

Hade ett månadsmöte efter jobbet, så jag slutade inte fören 5 å så for jag å fikade i Shopping en sväng med Phille å Henke, sen köpte vi lite småsaker å sånt, sen drog jag hem, Var väl hemma kring åtta typ så då var jag döende av hunger så jag lagade mig Köttbullar å makaroner.. sen la jag mig i soffan, efter det så skjutsade jag nå folk från näsbyn till stan, A-lagare by the way!!!!! hahaha Å sen har jag bara legat här i min ensamhet och titat på skärmen.
Som vanligt typ. Sen kom någon in på msn och då blev allt mycket bättre :)
Tänkte först gå ut på en promenad ikväll, men jag tar det imorgon ist, ides inte nu..
Nu ska jag duscha och sova..

"Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna, som fåglarna, som blommorna på marken."


Nu fick du ngt att läsa ;) Håller tummarna för Modo imorgon :)
image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0