Fan.

Känner mig svårast sliten! Snorig, febrig & allmänt trött.. :(  
Måste fan jobba imorrn, har inte råd att vara sjuk igen, var fan bara en vecka sen jag var sjuk sist..


Har tränat riktigt lätt idag, vill inte paja rutinen nu när jag väl fått in den :)
men imorgon blir de nog inge träning... :(
Sen har jag bara slöat! Som vanligt, då var vi där igen.. "Som vanligt"
Hoppas jag är på bättringsvägen imorgon iallafall! Ska fan vara frisk i helgen!
Kanske lägger mig snart? Vette fan, borde kanske de, men de är ju såååå trist!
Jävla veckodagar säger jag bara...



Dagens Wikipedia

Tristess


Tristess upplever man vid avsaknad stimulerande omgivning. Tristess är inte självt ett mentalt tillstånd men kan orsakas av speciella mentala tillstånd.


image66


Kommentarer
Postat av: Malin

gå och sov!

2007-10-17 @ 22:08:19
URL: http://sthlmfthpda.blogg.se
Postat av: Patrix

ALDRIG!

2007-10-17 @ 22:38:11
URL: http://patrixxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0