Burn!

Fan, soffa från helvete, den har ett stadigt tag om mig! Spenderar mesta delen av mitt liv i den tror jag...
Måste elda upp den innan den förstör mitt liv! BUUUURN SOFA BUUUURN!
image84


Har varit på Kurs idag, Boring as hell, men skönt att slippa jobba ändå.
sen har jag sett några filmer.. Sen har jag inte gjort nå.
Helvete stavas såhär: K-A-L-I-X
Eller vafan, Kalix är ju som fint på sitt sätt, tror jag... Ibland




Sen vaknar jag.



Tack för att du håller mig sällskap så jag slipper ligga å dö själv här i min soffa :)
Men när ska jag få träffa dig? :P



"komigen och ställ in er på kamp mot samhällets sjuka ideal,
Ungdomar bär bördor som ingen orkar bära på,
Pressen är för stor (jag vet) sanningen är rå.
Ett samtal och du har droger i din hand,
Du kanske kan säga nej, men det finns många som inte kan
Jag är jag du är du och han är han.
Vi vandrar alla på livets långa gata,
Under färden lär vi oss att både älska och hata. " /Patrix



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0