Bad day.

Its all back today, this feeling...
Har bara varit less idag, är less att vara less.
Vet ju det själv men jag har bara tappat all lust till allting.
Sjuk känsla när man är medveten om allt och vet hur man kan göra för att få allt bättre men
ändå inta ha någon lust/ork.








"Vet inte vad jag vill, vad ska jag ta mig till?
 Känner inge glädje och lust, Bara det där trycket mot mitt bröst,
Den där konstiga känslan, den eviga rädslan.
Det som får mig att må dåligt, Det som får mig att slåss.
Det som får mig att tro att det är jag mot världen, det som hindrar mig på färden.
Ångesten blir värre, kan den inte ta slut?
Fångsten är min glädje, kan den inte släppas ut?
Hatar dessa dagar som kommer allt för ofta.
Snälla kan nån hjälpa mig att finna det jag söker,
Hitta nyckeln till mitt fängelse och bara låsa upp,
Ge mig en ängel som kan släppa trycket ur mitt bröst,
Ge mig en ängel som kan skänka mig tröst.

Vill bara se en strimma ljus och få en gnutta hopp,
Vill inte sitta i skuggan och bara titta bort.
Vill gå omkring med ett leende på läpparna
Men käpparna i hjulet får mig att sluta rulla.." - Patrix -07



image88
image89
image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0