Snipp, snapp, snut....

Så var sagan slut.

Idag har jag varit på Bellerix å ätit mat, Jag och min syster bjöd våra föräldrar på middag för de har varit gifta i 20 år idag! Galet länge alltså...!

Kommer aldrig bli samma sak nå mer, det existerar inte i mina vildaste tankar, världen har krymt.

På deras tid fanns de inget internet, ingen msn, inga mobiltelefoner att skicka hemliga flört sms med.  Allting var så mycket  ärligare på  något sätt, de var "lättare" att vara trogen samma person i alla år.  Man visste alltid var man hade varandra, hur många har inte varit med om att ens flick/pojkvän fått något flörtigt jävla sms av nån satans idiot? Hur många har inte råkat se något mail, eller annat meddelande som man helst inte hade velat se? hur många har inte hört  "men han/hon bor ju fan i södra sverige förfan, tror du att jag skulle göra nånting"   "Nej men vi är bara kompisar, han skojar bara ju"   jag säger bara OCH?!! 

 

 

Världen är så mycket mindre nu.. Tar 1 timme att ta sig 100 mil.. hur fan ska man kunna lita på någon?


 

Kanske bara jag som har dåliga erfarenheter och 0 tillit kvar.     Kanske är det så, vad vet jag?


Ajaa, whatever... före bellerix stressade jag iväg till gymmet å drog ett ben/underarm pass.

Och efter maten så for jag till Henke ett tag och grunnade sen skjutsade jag phille å henke till nå folk, sen drog jag hem å la mig precis här jag ligger nu.. Ska ta å laga mig lite gröt nu och sen kanske man tar en promenad, är lite trött så jag får se om jag ids.. kanske piggnar till efter jag ätit..


Iwantu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0